Interaktīvā saziņas forma


Izmantojiet mūsu interaktīvo saziņas formu, lai atrastu atbildes uz jautājumiem, vai sazinātos ar mums!

 

Esmu reģistrējis sava pasūtījuma atgriežšanu, bet aizmirsu izdrukāt pasūtījuma uzlīmi, ko, lai daru?

Dodieties atpakaļ lapā https://www.motleydenim.lv/atgriezt/, kur reģistrējāt savas preces atgriežšanu.

Ievadiet savu pasūtījuma numuru un e-pasta adresi, spiediet uz “Nākamais solis”. Tālāk redzēsiet savā ekrānā paziņojumu par to, ka šī pasūtījuma atgriežšana jau ir reģistrēta. Šajā paziņojumā būs redzama lapa, kurā varēsiet izdrukāt atgriežšanas uzlīmi.

Vai saņēmāt sūtījumu, kuru atgriezu/Kur atrodas mans atgrieztais sūtījums?

Mēs sūtam sūtījumus visapkārt Eiropai no Igaunijas centrālās noliktavas. Visi mūsu atgrieztie sūtījumi tiek sūtīti atpakaļ uz to pašu noliktavu pirms tie tiek apstrādāti. Atgriezto pasūtījumu transportēšanas laiks ir lēnāks, nekā sūtījumu piegāde, tāpēc ka pārsvarā visās citās valstīs atgrieztie sūtījumi tiek savākti lokāli un nosūtīti atpakaļ uz mūsu centrālo noliktavu vienreiz nedēļā. Atgriežšanas noteikumos https://www.motleydenim.lv/atgriesanas-un-mainas-noteikumi/ Jūs varat apskatīt paredzēto piegādes laiku atgriežšanas sūtījumiem tieši Jūsu valstī.

Varat sekot līdzi atgrieztajam sūtījumam izmantojot no kurjera saņemto izsekošanas kodu, kuru izmantojāt sūtījuma atgriežšanai. Ja izsekošanas kods rāda, ka Jūsu atgrieztais sūtījums nav piegādāts, tas nozīmē, ka sūtījums vēl ir piegādes ceļā atpakaļ pie mums. Dažos gadījumos izsekošanas kods rāda Jūsu sūtījumu kā saņemtu, kad tas jau ir sasniedzis lokālo savākšanas terminālu, bet patiesībā Jūsu atgrieztais sūtījums vēl joprojām ir piegādes procesā atpakaļ uz mūsu centrālo noliktavu.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Kā, lai atgrieźu sūtījumu? Uz kādu adresi, lai atgriežu sūtījumu?

Lai iegūtu visu informāciju par atgriežšanu, lūdzu, apskatiet mūsu atgriežšanas noteikumus https://www.motleydenim.lv/atgriesanas-un-mainas-noteikumi/ Reģistrējiet savu atgriežšanu šeit https://www.motleydenim.lv/atgriezt/, kur varēsiet arī izdrukāt atgriežšanas uzlīmi. Svarīgi! Neatgriez sūtījumu uz nevienu adresi, kas ir minēta mūsu mājaslapā vai citur internetā.

Jeb kādā citā veidā atrieztie sūtījumi kā ar atpakaļ nosūtīšanas uzlīmi drukātu caur mūsu mājaslapu, tieši kā ir norādīts mūsu mājaslapā nesasniegs mūs un mēs nespēsim Jums palīdzēt ar sūtījuma un naudas atgriežšanu.

Kā, lai samainu uz mazāku vai lielāku izmēru, vai citu aģērba gabalu?

Lūdzu, apskatiet mūsu atgriežšanas noteikumus https://www.motleydenim.lv/atgriesanas-un-mainas-noteikumi/, kā arī Jūsu piegādei pievienoto atgriežšanas piezīmi, kurā ir norādīta visa nepieciešamā informācija apmaiņai un atgriezšanai.

Kāpēc nesanāk reģistrēt atgriežšanu?

Lai varētu piekļūt atgriežšanas reģistrēšanai Jums jāievada pasūtījuma numurs, kā arī e-pasta adrese identiski, kā to ievadījāt sūtījuma veikšanas brīdī. Visbiežākais iemesls, kādēļ kāds nevar piekļūt atgriežšanas reģistrēšanai ir, jo sūtījuma veikšanas brīdī e-pasts tika ievadīts kļūdaini. Nākamais biežākais iemesls ir kļūdaini ievadītais pasūtījuma numurs. Sūtījuma numurs sastāv no diviem burtiem (Jūsu valsts kods) un sērijas numura bez atstarpēm vai citām rakstu zīmēm pa vidu burtien vai cipariem. Lūdzu mēģiniet vēlreiz un pārliecinieties, ka sūtījuma numurs un e-pasta adrese ir ievadīta pareizi. Sazinieties ar mums, ja Jums ir nepieciešama palīdzība tālāk.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Kā varu atgriezt sūtījumu, ja man nav printera, lai izprintētu atgriežšanas uzlīmi?

Jūs varat veikt atgriežšanu tikai izprintējot atgriežšanas uzlīmi, kā norādīts mūsu atgriežšanas reģistrēšanas formā. Mēs nevaram atsūtīt Jums atgriežanas uzlīmi caur pasta sūtījumu. Svarīgi! Neatgriez sūtījumu uz nevienu adresi, kas ir minēta mūsu mājaslapā vai citur internetā. Jeb kādā citā veidā atrieztie sūtījumi kā ar atpakaļ nosūtīšanas uzlīmi drukātu caur mūsu mājaslapu, tieši kā ir norādīts mūsu mājaslapā nesasniegs mūs un mēs nespēsim Jums palīdzēt ar sūtījuma un naudas atgriežšanu.

Mēs nepievienojam atgriežšanas uzlīmi mūsu sūtītajiem pasūtījumiem,tāpēc ka nav nepieciešamības to pievienot katram sūtījumam, jo tikai dažas no tiem tiks izmantotas un pārējās izmestas. Mēs ticam, ka tas ir draudzīgāk videi, ja atgriežsanas uzlīmes tiek printētas tikai priekš sūtījumiem, kuri tiks atgriezti.

Saņēmu aptiprinājuma e-pastu, ka tiek apstrādāta mana pasūtījuma atgriešana, bet, kur ir manas naudas atmaksa?

Dažādiem apmaksas veidiem ir atšķirīgs naudas atmaksas apstrādāšanas ilgums. Lielākajai daļai mūsu piedāvāto apmaksas veidu, naudas atmaksa tiek veikta divas reizes nedēļā, ieskaitot darījumu laiku starp bankām. Tāpēc parasti Jums atmaksāto naudu savā bankas kontā saņemsiet 3-5 darba dienu laikā pēc apstiprinājuma e-pasta par to, ka esam apstrādājuši Jūsu pasūtījuma atgriešanu saņemšanas.

Svarīgi! Naudas atgriešana, kas tiek veikta uz VISA vai MASTERCARD karti dažkārt mēdz parādīties kā sākotnējā maksājuma atskaitījums, nevis kā depozīts vēlākā datumā, kad atgriešana tika apstrādāta.

Ja nesaņēmāt apstiprinājuma e-pastu par to, ka esam apstrādājuši jūsu sūtījuma atgriešanu, lūdzu, apskatiet preču atgriešanas jautājumu sadaļu.

Pirms sazināties ar mums par naudas atmaksu, lūdzu, pārliecinieties, ka atgriezto naudas summu meklējat bankas kontā ar kuru veicāt pirkumu.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Kādēļ man jāsedz izmaksas par pasūtījuma atgriešanu?

Lūdzu, aplūkojiet mūsu atgriešanas noteikumus un pasūtījuma atgriešanas izmaksas.

Es nesaņēmu paziņojumu, ka mans pasūtījums bija pieejams saņemšanai, un nu tas ir atgriezts noliktavā. Vai varat to nosūtīt vēlreiz?

Neatkarīgi no iemesla, visi noliktavā atgrieztie pasūtījumi tiek apstrādāti saskaņā ar mūsu preču atgriešanas noteikumiem https://www.motleydenim.lv/atgriesanas-un-mainas-noteikumi/. Nevaram no jauna izsūtīt to pašu pasūtījumu, kas tika atgriezts. Saskaņā ar mūsu preču atgriešanas noteikumiem, jums tiks veikta naudas atmaksa, un ieturētas preces atgriešanas sūtījuma izmaksas. Ja vēlaties saņemt iepriekš pasūtītās preces, lūdzu veiciet jaunu pasūtījumu. Saskaņā ar mūsu pirkumu noteikumiem https://www.motleydenim.lv/pirksanas-un-piegades-noteikumi/, jūsu jaunajam pasūtījumam tiks piemērotas šī brīža cenas. Visiem pasūtījumiem, kuri tiek izsūtīti no mūsu noliktavas, tiek izsūtīts epasts ar sūtījuma izsekošanas kodu, ar kura palīdzību varat uzzināt, kad jūsu pasūtījums ir gatavs saņemšanai, ja neesat saņēmis piegādes paziņojumu.

Es nevarēju izņemt pasūtījumu, un nu tas ir atgriezts noliktavā. Vai varat to nosūtīt vēlreiz?

Neatkarīgi no iemesla, visi noliktavā atgrieztie pasūtījumi tiek apstrādāti saskaņā ar mūsu preču atgriešanas noteikumiem https://www.motleydenim.lv/atgriesanas-un-mainas-noteikumi/. Nevaram no jauna izsūtīt to pašu pasūtījumu, kas tika atgriezts. Saskaņā ar mūsu preču atgriešanas noteikumiem, jums tiks veikta naudas atmaksa, un ieturētas preces atgriešanas sūtījuma izmaksas. Ja vēlaties saņemt iepriekš pasūtītās preces, lūdzu veiciet jaunu pasūtījumu. Saskaņā ar mūsu pirkumu noteikumiem https://www.motleydenim.lv/pirksanas-un-piegades-noteikumi/, jūsu jaunajam pasūtījumam tiks piemērotas šī brīža cenas. Visiem pasūtījumiem, kuri tiek izsūtīti no mūsu noliktavas, tiek izsūtīts epasts ar sūtījuma izsekošanas kodu, ar kura palīdzību varat uzzināt, kad jūsu pasūtījums ir gatavs saņemšanai, ja neesat saņēmis piegādes paziņojumu.

Kur ir mans pasūtījums?

-Vai pagājis pilns piegādes laiks, kas atrunāts mūsu piegādes noteikumos? Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes laiks tiek rēķināts darba dienās, nevis nedēļas dienās (sestdienas, svētdienas un brīvdienas netiek ņemtas vērā). Piegāde var tikt veikta vēlu pēdējās piegādes dienas vakarā, kā arī, diena, kurā saņemat apstiprinājuma e-pasta ziņojumu par to, ka prece izsūtīta, ir diena, kuru neiekļauj piegādes laika aprēķināšanā. Piegādes laiks tiek rēķināts no brīža, kad izsūtām pasūtījumu, jeb, kad saņemat e-pasta ziņojumu, kas apstiprina, ka esam izsūtījuši jūsu pasūtījumu, nevis no brīža, kad veicāt pasūtījumu.

-E-pasta ziņojumā, ko saņēmāt no mums, ir norādīts izsekošanas kods. Lūdzu, izmantojiet to, lai pārliecinātos, ka paciņa ir ceļā, vai iespējams, tā ir gatava saņemšanai. Lūdzu, sazinieties ar Omniva, ja vēlaties saņemt atkārtotu paziņojumu par to, ka paciņa gatava saņemšanai.

Ja nav pagājis pilns piegādes laiks, kā tas ir atrunāts mūsu piegādes noteikumos, lūdzu pagaidiet līdz šis laiks būs pagājis, un tad pārbaudiet savu izsekošanas kodu vēlreiz.

Ja izsekošanas kods rāda, ka jūsu pasūtījums ir ceļā, un tiks drīz piegādāts, mēs nevaram piegādi paātrināt. Mēs varam palīdzēt tikai tad, ja pasūtījums "atrodas ceļā" ļoti ilgu laiku, un ir skaidrs, ka kaut kas nav kārtībā. Ja tas noticis, lūdzu, sazinieties ar mums vai Omniva.

No kuras dienas sāk rēķināt piegādes laiku?

Saskaņā ar starptautiskajiem standartiem, diena, kurā mēs iepakojam un izsūtām jūsu pasūtījumu (diena, kurā saņemat apstiprinājuma e-pastu), ir diena numur 0 piegādes laika aprēķināšanā, un nākamā darba diena, kas seko šai dienai, ir pirmā iespējamā piegādes diena. Pasūtījumiem, kas veikti pēcpusdienās, vakaros un nedēļas nogalēs, nākamā darba diena ir izsūtīšanas diena, jeb diena numur 0 piegādes laika aprēķinā.

Piemērs:

Klients veic pasūtījumu pirmdienā, plkst. 16:00 (pēc laika, kad iespējama izsūtīšana pasūtījuma veikšanas dienā) = diena numur -1

Pasūtījums tiek iepakots un izsūtīts otrdienā = diena numur 0

Pirmā iespējamā piegādes diena ir trešdiena = diena numur 1

Saskaņā ar šo aprēķinu, ir iespējams noteikt piegādes dienu, ja ņem vērā mūsu noteikumos atrunāto piegādes laiku.

Es tikko veicu pasūtījumu, kuru vairs nevēlos, vai jūs varat to atcelt?

Diemžēl nevaram atcelt pasūtījumu pēc tam, kad tas ir veikts. Visi pasūtījumi tiek uzreiz izpildīti mūsu noliktavas pakošanas nodaļā. Lūdzu, aplūkojiet mūsu uzņēmuma atgriešanas noteikumus, lai varētu atgriezt šo preci.

Es tikko veicu pasūtījumu, bet vēlos mainīt preces izmēru. Vai varat to izdarīt, pirms mana pasūtījuma izsūtīšanas?

Diemžēl, pēc pasūtījuma veikšanas, mēs nevaram mainīt preces izmēru. Visi pasūtījumi tiek uzreiz izpildīti mūsu noliktavas pakošanas nodaļā. Lūdzu, aplūkojiet mūsu uzņēmuma atgriešanas noteikumus, lai varētu atgriezt šo preci.

Es tikko veicu pasūtījumu, bet vēlos mainīt piegādes adresi/paku termināli, vai varat to izdarīt?

Diemžēl nevaram veikt izmaiņas piegādes informācijā pēc tam, kad pasūtījums pabeigts. Visi pasūtījumi dodas uz mūsu noliktavas pakošanas nodaļu.

Es veicu divus pasūtījumus, vai ir iespējams tos apvienot vienā pasūtījumā?

Diemžēl mēs nevaram apvienot pasūtījumus, pēc tam, kad pasūtījumi pabeigti. Visi pasūtījumi tiek uzreiz izpildīti mūsu noliktavas pakošanas nodaļā, jo tie tiek izveidoti un apmaksāti pasūtījuma veikšanas brīdī.

Tikko veicu pasūtījumu, bet nesaņēmu apstiprinājumu e-pastā. Vai saņēmāt manu pasūtījumu?

Visticamāk mēs jūsu pasūtījumu saņēmām un mēs to jums nosūtīsim. Visbiežākais klienti neredz apstiprinājuma e-pastu, jo viņi to meklē nepareizās epasta adreses iesūtnē. Mēs to zinām, jo redzam, ka pasūtījuma veikšanai izmantotā e-pasta adrese atšķiras no tās, kuru klients izmanto, lai ar mums sazinātos.

Otrais biežākais iemesls kādēļ klienti neredz apstiprinājuma e-pastu, jo tas ir nonācis epasta spam mapē, vai iedalīts “reklāmas” kategorijā un mūsu nosūtītais e-pasts nav nokļuvis iesūtnē. Trešais iemesls varētu būt tāds, ka klients ir kļūdījies un nepareizi ievadījis savu e-pasta adresi.

Lūdzu pārbaudiet visu augstāk minēto un sazinieties ar mums, kad esat pārbaudījuši visas Jūsu e-pasta adreses, iesūtnes, kā arī to spama un reklāmas sadaļas.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Jūs savā mājas lapā reklamējat BEZMAKSAS PIEGĀDI, kādēļ es to nesaņēmu veicot savu pasūtījumu?

Mūsu interneta veikala mājas lapas augšējā un apakšējā daļā mēs reklamējam BEZMAKSAS PIEGĀDI. Tomēr reklāmā nepietiek vietas, lai mēs aprakstītu visus BEZMAKSAS PIEGĀDES noteikumus, tādēļ esam pievienojuši zvaigznītes simbolu (*), kas norāda uz mūsu piegādes noteikumiem, kur aprakstīti visi BEZMAKSAS PIEGĀDES noteikumi.

Saņēmu nepareizu izmēru vai preci, ko, lai daru?

Mēs ļoti atvainojamies par šo kļūdu, lūdzu sazinieties ar mums izmantojot zemāk norādīto formu un mēs jums palīdzēsim cik ātri vien varēsim.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Es vēlos iesniegt sūdzību par preci, kā lai to izdaru?

Lūdzu apskatiet mūsu sūdzību nosacījumus. Tie atrodami formā kas atvērsies, ja uzklikšķināsiet uz zemāk atrodamās saites. Sazinieties ar mums pēc sūdzību nosacījumu izlasīšanas.

Uzņemiet vairākas apģērba fotogrāfijas, kā arī nofotografējiet apģērba daļu, kurai ir defekti. Lai nosūtītu mums šīs bildes, izmantojiet failu koplietošanas pakalpojumu, piemēram https://wetransfer.com/ . (Augstas izšķirtspējas bildes caur e-pastu parasti nav iespējams nosūtīt, šī iemesla dēļ mēs iesakām izmantot failu koplietošanas pakalpojumu, no kura mēs varēsim šos attēlus lejupielādēt).

Norādiet pasūtījuma numuru ar kuru tika iegādāts bojātais apģērbs, kā arī to, kurš apģērba gabals tas tieši ir, jo nereti pēc bildēm vien mēs nevaram noteikt, kurš apģērbs ir bojāts.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Cik ilgs ir piegādes laiks?

Piegādes laiks izskaidrots piegādes noteikumos. Motley Denim nevar saīsināt vai pagarināt piegādes laiku. Visi pasūtījumi tiek iepakoti un izsūtīti saskaņā ar piegādes noteikumiem.

Ja es veicu pasūtījumu šodien, vai varat to izsūtīt tā, lai es to saņemtu rīt?

Piegādes laiks izskaidrots piegādes noteikumos. Motley Denim nevar saīsināt vai pagarināt piegādes laiku. Visi pasūtījumi tiek iepakoti un izsūtīti saskaņā ar piegādes noteikumiem.

Vai jums ir veikals ar fizisku atrašanās vietu, kuru es varu apmeklēt? Varbūt es varu atnākt uz jūsu noliktavu, lai pielaikotu un iegādātos drēbes?

Nē, mums šādu veikalu nav, un mūsu noliktavā klienti netiek apkalpoti. Mēs pieņemam tikai pasūtījumus, kas veikti šajā interneta veikalā.

Vai es varu veikt pasūtījumu no uzņēmuma, izmantojot e-pastu?

Nē, mēs nepieņemam e-pasta pasūtījumus no jebkāda veida uzņēmumiem, valsts iestādēm, pašvaldībām vai biznesa organizācijām. Mēs pieņemam pasūtījumus tikai caur šo interneta veikalu, un katram pircējam pašam jāiesniedz savs pasūtījums.

Vai jūs piedāvājat maksājumu ar skaidru naudu piegādes brīdī, priekšapmaksu uz bankas kontu vai jebkuru citu maksājuma metodi, kas nav minēta jūsu maksājuma lapā?

Nē, mēs piedāvājam tikai maksājuma metodes, kas redzamas mūsu maksājuma lapā. Mēs nevaram piedāvāt klientiem nekādu citu maksājumu metodi, izņemot tās, kas minētas mūsu maksājuma lapā.

Es mēģinu veikt pirkumu ar savu bankas norēķinu karti, taču man tas neizdodas. Vai jūsu sistēmā ir kļūme?

Es mēģinu veikt pirkumu ar savu bankas norēķinu karti, taču man tas neizdodas. Vai jūsu sistēmā ir kļūme?

Šeit uzskaitīti biežākie iemesli, kādēļ jūsu banka var atteikt tiešsaistes maksājumu ar karti:

-Jūsu kartei nav aktivizēti pirkumi tiešsaistē.

-Jūsu bankas maksājumu kartē nepietiek naudas, vai ir nepietiekams kredītlimits, lai jūs veiktu pirkumu.

-Jūsu kartei uzstādīts dienas vai mēneša maksājumuierobežojums, kurš tiks pārsniegts, ja jūs veiksiet šo pirkumu.

-Jūsu karte nav savienota ar MasterCard Secure Code vai Verified by VISA pakalpojumu.

-Īsā laika posmā esat veicis vairākus tiešsaistes pirkumus, un jūsu banka aizsargā karti no iespējamas zadzības.

Kļūdas mūsu maksājumu sistēmā notiek ļoti reti. Lūdzu, sazinieties ar savu banku, un viņi jums palīdzēs noskaidrot, kādēļ nevarat veikt pirkumu.

Vai varu saņemt atlaidi, atlaižu kodu vai zemāku cenas piedāvājumu, ja nosūtu jums epastu?

Nē, visu preču cenas apskatāmas mūsu interneta veikalā. Turpat apskatāmi arī visi piedāvājumi un akcijas. Mēs nepiedāvājam atlaides precēm, kurām šobrīd nav norādīta zemāka cena. Mēs nepiedāvājam papildus atlaides lieliem pasūtījumiem, izņemot preces, kurām norādīta zemāka cena, ja pasūtāt vairākas vienības.

Man ir tāda izmēra t-krekls/džemperis ar kapuci/krekls/džinsi, kurus iegādājos kādā veikalā. Kādu izmēru man vajadzētu pasūtīt jūsu veikalā?

Ir tikai viens veids, kā varat pasūtīt pareizo izmēru. Aplūkojiet izmēru tabulu, sekojiet instrukcijām par to, kā izmērīt un salīdzināt ar jums jau piederošajām drēbēm. Motley Denim klientu atbalsta dienestam nav iespējas ar e-pasta palīdzību noteikt, kādu izmēru jums vajadzētu pasūtīt.

Jūsu veikalā atradu preci, kuras izmēru tabula atšķiras no ierastās izmēru tabulas. No šī zīmola parasti iegādājos X izmēru, kādu izmēru man iegādāties jūsu veikalā?

Ir tikai viens veids, kā varat pasūtīt pareizo izmēru. Aplūkojiet izmēru tabulu, sekojiet instrukcijām par to, kā izmērīt un salīdzināt ar jums jau piederošajām drēbēm. Motley Denim klientu atbalsta dienestam nav iespējas ar e-pasta palīdzību noteikt, kādu izmēru jums vajadzētu pasūtīt.

Jūsu veikalā atradu preci, kuras izmēru tabula atšķiras no ierastās izmēru tabulas. No šī zīmola parasti iegādājos X izmēru, kādu izmēru man iegādāties jūsu veikalā?

Ir tikai viens veids, kā varat pasūtīt pareizo izmēru. Aplūkojiet izmēru tabulu, sekojiet instrukcijām par to, kā izmērīt un salīdzināt ar jums jau piederošajām drēbēm. Motley Denim klientu atbalsta dienestam nav iespējas ar e-pasta palīdzību noteikt, kādu izmēru jums vajadzētu pasūtīt.

Vai šis apģērbs ir liela vai maza izmēra?

Apģērba izmērs ir mērījumi, kas norādīti izmēru tabulā. Ir tikai viens veids, kā varat pasūtīt pareizo izmēru. Aplūkojiet izmēru tabulu, sekojiet instrukcijām par to, kā izmērīt un salīdzināt ar jums jau piederošajām drēbēm. Motley Denim klientu atbalsta dienestam nav iespējas ar e-pasta palīdzību noteikt, kādu izmēru jums vajadzētu pasūtīt.

Noliktavā nav man nepieciešamā izmēra. Kad tas tiks atkal piegādāts?

"Visu gadu" tipa preces (tas norādīts preces aprakstā) tiek regulāri piegādātas pieprasītākajos izmēros. Mums nav informācijas par to, kad kāds konkrēts izmērs būs atkal pieejams noliktavā, mēs nevaram rezervēt izmēru, kurš šobrīd nav pieejams, nevaram arī izsekot, kad šis izmērs tiks piegādāts un par to paziņot klientam. "Sezonālo preču" izmēri netiek piegādāti atkārtoti.

Mani interesē prece X un es vēlētos uzzināt par šīs preces īpašībām, piemēram, "plati augšstilbi", "garas piedurknes", "iekšējās kabatas", "vai biksēm ir pogas"?

Mēs piedāvājam piecus dažādus informācijas veidus par apģērbu, kuru pārdodam:

1. Preces bildes, kurās varat redzēt apģērba vizuālo izskatu.

2. Preces specifikāciju, kurā Jūs varat atrast tādu informāciju kā apģērba zīmolu, materiālu un krāsu.

3. Preces aprakstu, kurā atradīsiet paplašinātāku tekstu, ar apģērba aprakstu. Tas nav pieejams visām precēm, bet pārsvarā ir pieejams tiem apģērbiem, kuriem šī informācija tiešām nepieciešama, lai jūs varētu pieņemt lēmumu apģērbu iegādāties vai nē.

4. Izmēru ceļvedis, kurā varat atrast dažādus mērījumus visiem piedāvātajiem izmēriem.

5. Izmēru atlasīšana, kurā jūs varat apskatīt, kādos izmēros pieejams apģērbs, kuru vēlaties iegādāties.

Lielākoties klienti šeit atrod visu nepieciešamo informāciju. Lūdzu, pārbaudiet vai arī jūs varat atrast sev interesējošo informāciju. Ja Jums ir konkrēts jautājums par kādu preci un atbildi nespējat atrast iepriekš minētajos avotos par produkta informāciju, lūdzu sazinieties ar mums caur zemāk norādīto saiti.

Neatradāt atbildi uz jūs interesējošo jautājumu? Spiediet šeit, lai sazinātos ar klientu atbalsta dienestu.

Vai drēbes, ko iegādājos jūsu veikalā, pēc mazgāšanas sarausies?

Šis ir jautājums uz kuru nevaram sniegt viennozīmīgu atbildi, kas atbilstu visām mūsu pārdotajām drēbēm. Daži ražotāji uz apģērba kopšanas etiķetes informē par saraušanās iespēju, citi to nenorāda. Tas, ko varam jums pateikt ir 1. VISĀM drēbēm, ko mēs pārdodam, ražošanas procesā ir veikta priekšmazgāšana, un 2. mēs ne reizi neesam saņēmuši sūdzības par apģērbiem, kuri pēc mazgāšanas sarautos.

Nevaru atrast atbildi uz savu jautājumu, kā varu ar jums sazināties?

Ātrākais veids kā iegūt atbildi uz Jūsu jautājumu ir izvēloties Tēmu un Jautājumu, kas Jums interesē šajās izvēlnēs. Vairākumā gadījumu atbildi atradīsiet nekavējoties, negaidot uz atbildi no mūsu klientu apkalpošanas centra. Ja uz Jūsu jautājumu nav atbildes Tēmu un Jautājumu sadaļā, lūdzam izvēlēties jautājumu, kas ir vislīdzīgāks Jūsu un sazināties ar mums izmantojot šo jautājumu. Tādā veidā būsim spējīgi sazināties ar Jums daudz ārāk, jo jautājums ir iedalīts pareizajā kategorijā mūsu klientu apkalpošanas sistēmā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nepiedāvājam klientu apkalpošanu pa tālruni.

 

Ierakstiet jautājumu pēc iespējas precīzāk, iekļaujot pēc iespējas vairāk informācijas, piemēram, pasūtījuma numuru, izsekošanas kodu utt.

 

 

 

Produkts ir pievienots jūsu grozam

NorēķinātiesTurpināt iepirkšanos
Produkti