-Vai pagājis pilns piegādes laiks, kas atrunāts mūsu piegādes noteikumos? Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes laiks tiek rēķināts darba dienās, nevis nedēļas dienās (sestdienas, svētdienas un brīvdienas netiek ņemtas vērā). Piegāde var tikt veikta vēlu pēdējās piegādes dienas vakarā, kā arī, diena, kurā saņemat apstiprinājuma e-pasta ziņojumu par to, ka prece izsūtīta, ir diena, kuru neiekļauj piegādes laika aprēķināšanā. Piegādes laiks tiek rēķināts no brīža, kad izsūtām pasūtījumu, jeb, kad saņemat e-pasta ziņojumu, kas apstiprina, ka esam izsūtījuši jūsu pasūtījumu, nevis no brīža, kad veicāt pasūtījumu.
-E-pasta ziņojumā, ko saņēmāt no mums, ir norādīts izsekošanas kods. Lūdzu, izmantojiet to, lai pārliecinātos, ka paciņa ir ceļā, vai iespējams, tā ir gatava saņemšanai. Lūdzu, sazinieties ar Omniva, ja vēlaties saņemt atkārtotu paziņojumu par to, ka paciņa gatava saņemšanai.
Ja nav pagājis pilns piegādes laiks, kā tas ir atrunāts mūsu piegādes noteikumos, lūdzu pagaidiet līdz šis laiks būs pagājis, un tad pārbaudiet savu izsekošanas kodu vēlreiz.
Ja izsekošanas kods rāda, ka jūsu pasūtījums ir ceļā, un tiks drīz piegādāts, mēs nevaram piegādi paātrināt. Mēs varam palīdzēt tikai tad, ja pasūtījums "atrodas ceļā" ļoti ilgu laiku, un ir skaidrs, ka kaut kas nav kārtībā. Ja tas noticis, lūdzu, sazinieties ar mums vai Omniva.